Epson Stylus DX4000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus DX4000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Mau Mau 29-11-2007
Geschreven voor: Epson Stylus DX4000

Prima kwaliteit en gebruiksgemak.
alleen , het ding vreet inkt.

Ook lastig is het als bv. een van de kleuren cartridges leeg is , je ook niet meer zw/w kunt printen.hij dwingt je om eerst de inkt aan te vullen.

en daar loopt Epson op binnen.

Charity 13-08-2007
Geschreven voor: Epson Stylus DX4000

Ik heb hem net drie dagen in huis maar al flink wat uitgeprint.
OA een stapel papieren van mijn reisverzekering en dat was allemaal groen.
Toen ik net iets uitprintte bleek de groene (en alle kleuren) cartridge nog helemaal vol te zijn.
Alleen de zwarte is ietjes leeg ongeveer 1/4 en die grbruikte ik vrij veel dus dat de inkt snel op is, dat klopt niet.
Hij geeft geweldige scan en print resultaten en ik heb totaal geen min punten.
Hij is ietsjes langzamer dan de HP die ik had (alleen problemen mee gehad) maar ik ben een thuis gebruiker dus heb geen haast.
Ik zou zeggen een geweldige aanwinst!

solo 27-05-2007
Geschreven voor: Epson Stylus DX4000

ik heb deze printer DX4000 nu een paar dagen in bezit.en al regelmatig gebruikt.installeren ging vrij makkelijk.fijne gebruiksaanwijzing en de
bediening is erg eenvoudig,copieeren zonder de pc aan tezetten perfect.met andere woorden een goede printer voor een leuke prijs.

marjo66 28-03-2007
Geschreven voor: Epson Stylus DX4000

mooie printer wat betreft de uitstraling. hij geeft mooie kopies en scant goed, zelfs het op karton afdrukken werkt goed.Mij heeft de verkoper geadviseerd de printer niet meer uit te zetten zodat de inkt vloeibaar blijft en minder gaat gebruiken.kan dan wel duurder zijn in inkt maar het resultaat mag er ook wezen.

Shahbaz 12-03-2007
Geschreven voor: Epson Stylus DX4000

Heb de dx4000 zaterdag gekocht en heb uiteraard wat proef printjes gemaakt en ook het scannen en copieeren.
Tot nu toe ben ik erg tevreden over het apparaat en ook de styling is helemaal niet verkeerd.

Een Epson zal misschien iets meer inkt verbruiken van een Canon of HP, maar wij printen niet zo heel veel, dus zal het voor ons wel meevallen.

Voor degene die niet tevreden is over het merk en inktverbruik kan ik alleen maar zeggen. Leer ermee leven of koop een andere. Een stukje vooronderzoek had misschien veel ellende kunnen schelen.

Nathalie1970 24-02-2007
Geschreven voor: Epson Stylus DX4000

Ik heb deze printer ruim 1 maand in mijn bezit en ook van mij niets dan lof. Was op zoek naar een simpele kleurenprinter maar omdat deze in de aanbieding was heb ik voor deze gekozen.
Voordeel is zeker de losse cartridges voor een redelijke prijs. De mening van een aantal anderen dat de printer inkt zuipt deel ik niet. De eerste cartridges zijn inderdaad sneller leeg omdat de printkop gevuld moet worden, maar dat staat duidelijk in de beschrijving aangegeven. Heb in deze maand al meer dan 480 pagina's (kleur maar vooral zwart) geprint en heb pas net de zwarte inkt (dus de 1e cartridge) moeten vervangen. Het apparaat is gemakkelijk te bedienen. De kopieerfunctie gebruik ik af en toe, maar de scanfunctie wel en de kwaliteit valt mij absoluut niet tegen. Ik ben zeer tevreden tot nog toe.

Tineke van Dijk 10-12-2006
Geschreven voor: Epson Stylus DX4000

Ik heb sinds een paar weken deze printer in mijn bezit. Niets dan lof. Gelukkig
gescheiden inkt cardridges (4 kleuren) Eenvoudige bediening en print prachtige
foto's Instructies zijn zelfs voor mij begrijpelijk Ik ben daarom erg tevreden
over deze printer.

Kris_nl 09-12-2006

Ik heb zelf sinds een paar maanden de Epson Stylus 3800. Heeft dezelfde
specificaties als de 4000. Ben hier zeer ontevreden over. Hij werkt heel traag,
zowel bij gewoon printen als bij foto's. De kwaliteit is redelijk. Maar het
grootste bezwaar: dat ding zuipt inkt, ook bij gewoon zwart printen!!!! Met
mijn vorige printer kon ik honderden velletkes printen met 1 cartridge. Ik deed
twee a drie jaar met een cartridge. Met deze Epson ben ik na twee a drie weken
al door mijn zwarte inkt. Er zitten 4 cartridges in het systeem van 10 euro per
stuk. Ben zeker al voor 50 euro aan zwarte inkt kwijt voor 100 a 200 A
viertjes. Gewoon niet normaal. En hij werkt vaak slecht.